Известие

Collapse
No announcement yet.

Олеле какво направих !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Олеле какво направих !!!

    Значи като си проверявах колата установих че има конденз по акумолатора и реших да го откача и да попия водата по него ! До тук добре , но като го закачих всичко добре знам си кода , но стана друга беля не искат да ми работят ключовете или така да се каже алармата която е вградена в тях дори и централното а лампата на ключовете си мига !!! Какво стана
    Alfa Romeo is a wonderful way of life!

  • #2
    Откъде този конденз? Да не си мил двигателя?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

    Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

    Comment


    • #3
      Ако имаш кафявия ключ, ще можеш да си възстановиш кодовете. Точната процедура не я помня, но я има описана в ръководствата.
      Иначе в сервиз ще ти я 'обучат' пак да си разпознава ключовете, но ще ти струва към 100-150 лв, ако не се лъжа
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
        Откъде този конденз? Да не си мил двигателя?
        За сефте чувам кораб с двигател в багажника( без лоши чувства колега)
        Прегледа ли бушоните?

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nmushnikov Покажи съобщение
          Откъде този конденз? Да не си мил двигателя?
          Не колега акумолатора е в багажника под ЦД чейнджъра !!!

          ---------- Post added at 08:37 ---------- Previous post was at 08:34 ----------

          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
          Ако имаш кафявия ключ, ще можеш да си възстановиш кодовете. Точната процедура не я помня, но я има описана в ръководствата.
          Иначе в сервиз ще ти я 'обучат' пак да си разпознава ключовете, но ще ти струва към 100-150 лв, ако не се лъжа
          Нямам такъв ключ имам само 2-броя от черните пребиращите !!!

          ---------- Post added at 08:39 ---------- Previous post was at 08:37 ----------

          Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
          За сефте чувам кораб с двигател в багажника( без лоши чувства колега)
          Прегледа ли бушоните?
          Гледах бушоните под волана няма изгорял , а по книжката дават че за алармата са в багажника от дясно но аз такива не видях !!!
          Alfa Romeo is a wonderful way of life!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
            ...не искат да ми работят ключовете или така да се каже алармата която е вградена в тях дори и централното а лампата на ключовете си мига !!! Какво стана
            Бегай при Бобо, той ги оправя тия неща.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
              Нямам такъв ключ имам само 2-броя от черните пребиращите !!!
              Oп. Аз си мисля за ключовете на моята как бяха, но би трябвало и при 166 да има обучаващ ключ. Нека кажат знаещите
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от leketo84 Покажи съобщение
                Значи като си проверявах колата установих че има конденз по акумолатора и реших да го откача и да попия водата по него ! До тук добре , но като го закачих всичко добре знам си кода , но стана друга беля не искат да ми работят ключовете или така да се каже алармата която е вградена в тях дори и централното а лампата на ключовете си мига !!! Какво стана
                Малко не се разбира. Само алармата ли централното ли не бачакат или не можеш и да запалиш?

                Ако можеш да палиш, запали я и натисни и задръж някой от бутоните на ключа и изчакай докато диода спре да мига. Изгаси колата и пробвай да заключиш/отключиш.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Малко не се разбира. Само алармата ли централното ли не бачакат или не можеш и да запалиш?

                  Ако можеш да палиш, запали я и натисни и задръж някой от бутоните на ключа и изчакай докато диода спре да мига. Изгаси колата и пробвай да заключиш/отключиш.
                  Това не е 156 престанете да говорите глупости!
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Това не е 156 престанете да говорите глупости!
                    Бобо кви са ми вариянтите ?!?
                    А да попълня , че и копчето за багажника мига , но не го отваря !
                    Last edited by leketo84; d.m.y г., 16:11.
                    Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                    Comment


                    • #11
                      A бе то "лампата" може да си мига, ама от мигане до мигане има балкан разлика.Може съвпадение да е някакво и поради слаба батерия да не ти се задейства алармата и съответно Ц.З.,колкото до имобилайзера то той би трябвало да е отделна "губерния".Моя съвет е, ако си сигурен че батерията е ОК, да задържиш бутончето на дисанционното натиснато за по продължително време(5-10сек.) в близост до алармата и се моли тя да "захапе".Иначе става сложно,има си специални стъпки за прекодиране които трябва да са описани от прозводителя на алармената система(дава се само на оторозирани сервизи).За всяка аларма това прекодиране е супер специфично е без да знаеш как става може само да си загубиш времето.Сещам се как ставаше на едни ал.с-ми GAMMA.Включваш на контакт,натискаш определен бутон на дистанционото и задържаш,изключваш от контакт и пускаш бутона ,светодиода потвърждава че си в режим прекодиране,натискаш пак един от бутоните за да влезеш в режим смяна на код и после комбинация от бутони на дистанционните след което включваш и изключваш за кратко време на контакт и ...готово направо всеки може да се сети как става.да не говорим че по почти същия начин влизаш в режим програмиране на функции(10 опции) ...

                      Comment


                      • #12
                        А възможността бушони и кои са ? Да не би при откачане и закачане да е изгорял даден предпазител ?
                        Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                        Comment


                        • #13
                          "бобо"ами кажи нещо умно!!!момчето иска помощ наи лесно е ела в сервиза.то с пари всеки знае.
                          Last edited by fox1; d.m.y г., 22:49.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от fox1 Покажи съобщение
                            ами кажи нещо умно!!!момчето иска помощ наи лесно е ела в сервиза.то с пари всеки знае.
                            Бобо ви намекна че не става толко лесно, има некви кодове и шибанията си ги забравя,трее да се препрограмира, без сервиз ДГД (да пояснявам ли какво значи).
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #15
                              offtopic
                              ДГД = Дал Господ Добро ??
                              Иди при Бобо да ти оправи колата и не се занимавай и тромози с глупости
                              Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 09:01.
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X